✘ QWEAS ✘

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

دَر ایـن نـزدیـکیـست . . .

من خدایی دارم که در این نزدیکیست

نه در آن بالاها مهربان خوب قشنگ چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی میگوید با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند

نام او ذکر من است در غم و در شادی

چون به غم مینگرم

آن زمان رقص کنان می خندم که خدا یار من است

که خدا در همه جا یاد من است او خداییست که مرا می خواهد...



نوشته شده توسط Lirath
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانی که دگر در طلبم تابی نیست
من در عجبم طاقت اغیار کجاست

- مبتدی -
/* متغیر */
#Personal#


مطالبی که خودم ننوشتم با موضوع "ppl" انتشار داده میشن :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۲
    :)

دَر ایـن نـزدیـکیـست . . .

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

من خدایی دارم که در این نزدیکیست

نه در آن بالاها مهربان خوب قشنگ چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی میگوید با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند

نام او ذکر من است در غم و در شادی

چون به غم مینگرم

آن زمان رقص کنان می خندم که خدا یار من است

که خدا در همه جا یاد من است او خداییست که مرا می خواهد...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
Lirath

نظرات  (۲)

سلام خوشحال میشم وب منم بیای .......حتماااا.بیا پشیمون نمیشی.......نظرم یادت نره

یکم مطالب بیشتری بذار لدفن

پاسخ:
راستش حوصله ندارم :|
اگه حوصلش اومد باشه..
+ حتی حوصله پستای قبلی رو هم نداشتم پاکشون کردم!
تا تابستون که بیخیال شو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی