✘ QWEAS ✘

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ

من، قلم، کاغذ

حدود پنج شیش سال پیش من ادعای دوستی با قلم و کاغذ رو کردم ، با همه دوری ها و دعواها و سر و کله زدنامون تو این مدت اعتراف میکنم هر مشکلی بوده از طرف من بوده، ولی اون قسمت از ماجرا خیلی خوشحال کنندس که هنوزم باهاشون دوستم ^•^ یعنی اونقدرا هم بد نبودم... یادمه قبلن هم راجبشون نوشته بودم حتی. و خب حالا فاز دوم قصه ما از اون جا شروع میشه که آدما با خوندن آثار ما سه تا میگن چه خوب نوشته، چقد استعداد داره و این حرفا.. حالا جدا از اینکه واقعا خوب نوشته یا نه؟ بدونین که من تنها نبودم... ما سه تایی حرفامونو زدیمو و شما هم خوشتون اومد ، سه تایی ازتون ممنونیم که ابراز میکنین نظرتونو آی آدما... :)) ما اون موقع واسه خودمون مینوشتیم و لذت میبردیم، شمام میخواین ببرین نمیخواین نبرین :)) و همچنان واسه خودمون مینویسیم و لذت میبریم ^•^ 

پ.ن: قلم و دفتر من جادویی ان و هیچوقت تموم نمیشن،



نوشته شده توسط Lirath
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانی که دگر در طلبم تابی نیست
من در عجبم طاقت اغیار کجاست

- مبتدی -
/* متغیر */
#Personal#


مطالبی که خودم ننوشتم با موضوع "ppl" انتشار داده میشن :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۲
    :)

من، قلم، کاغذ

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ

حدود پنج شیش سال پیش من ادعای دوستی با قلم و کاغذ رو کردم ، با همه دوری ها و دعواها و سر و کله زدنامون تو این مدت اعتراف میکنم هر مشکلی بوده از طرف من بوده، ولی اون قسمت از ماجرا خیلی خوشحال کنندس که هنوزم باهاشون دوستم ^•^ یعنی اونقدرا هم بد نبودم... یادمه قبلن هم راجبشون نوشته بودم حتی. و خب حالا فاز دوم قصه ما از اون جا شروع میشه که آدما با خوندن آثار ما سه تا میگن چه خوب نوشته، چقد استعداد داره و این حرفا.. حالا جدا از اینکه واقعا خوب نوشته یا نه؟ بدونین که من تنها نبودم... ما سه تایی حرفامونو زدیمو و شما هم خوشتون اومد ، سه تایی ازتون ممنونیم که ابراز میکنین نظرتونو آی آدما... :)) ما اون موقع واسه خودمون مینوشتیم و لذت میبردیم، شمام میخواین ببرین نمیخواین نبرین :)) و همچنان واسه خودمون مینویسیم و لذت میبریم ^•^ 

پ.ن: قلم و دفتر من جادویی ان و هیچوقت تموم نمیشن،

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
Lirath

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی