✘ QWEAS ✘

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

Moon's Shine

چه دنیایی گذشت بر من ، چه کرده این دلِ تنگم

چرا ها آمده در ذهن ، چه باشد در دلم باری

به افکاری ، گذر کرده ، به یاد آرَد زمان ها را

به چه افسون شده این دل ؛ به دریایی ، به سودایی

ز عودت خسته ام اینبار ، زمان رؤیت ات گشته

چو ماه‌ای بر دلم اَفشا ، تمامِ نورِ دیدارت

... ع.م



نوشته شده توسط Lirath
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانی که دگر در طلبم تابی نیست
من در عجبم طاقت اغیار کجاست

- مبتدی -
/* متغیر */
#Personal#


مطالبی که خودم ننوشتم با موضوع "ppl" انتشار داده میشن :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۲
    :)

Moon's Shine

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

چه دنیایی گذشت بر من ، چه کرده این دلِ تنگم

چرا ها آمده در ذهن ، چه باشد در دلم باری

به افکاری ، گذر کرده ، به یاد آرَد زمان ها را

به چه افسون شده این دل ؛ به دریایی ، به سودایی

ز عودت خسته ام اینبار ، زمان رؤیت ات گشته

چو ماه‌ای بر دلم اَفشا ، تمامِ نورِ دیدارت

... ع.م

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
Lirath

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی